dimarts, 16 de novembre del 2010

Jota 2.0

Col.laboració pels Jocs literaris del bloc de Jesus M. Tibau
Sona estrany cantar una jota
parlant de tecnologia,
però és que jo m'hi dedico;
és el pa de cada dia.
Una vida "dos punt zero"
és el que a tots ens caldria.

Quan em llevo pel matí
i ja m'he passat l'esponja
el meu Facebook en reviso
mentre em faig el suc de taronja:
tinc trenta sol.licituds
una d'elles d'una monja.

Després vaig a treballar
i quatre coses Twittejo
des de dalt de l'autobús,
deu ser per això que em marejo!
i em reviso els meus emails
mentre pels carrers passejo.

A la feina amb el Youtube
veig uns quants videos del dia
i per fer passar l'estona
l'I-tunes em fa companyia,
el Tuenti i l'Spotify
m'entretenen al migdia.

Aprofitant-me del Google
encarrego japonès,
compro un vestit a l'Ebay
dono classes de xinès,
faig un tomb virtual per Londres:
com treballar no hi ha res!

Al vespre quan soc a casa
veig una peli a Internet
faig un escrit al meu Blog
i deixo el correu ben net.
Una vida "dos punt zero",
i ara penso...Estic solet?

4 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

fantàstic, com xalo amb les vostres jotes, i és divertidíssim si les llegeixes fent la tonada de la jota tortosina. Gràcies

Martí ha dit...

Gràcies a tu, Jesus! Ja saps que sempre és un plaer col.laborar amb els teus jocs.

Rafel ha dit...

Un aplaudiment 2.0
Ja només falta ballar-la agafant-se les mans amb el teclat d'un portàtil.

Martí ha dit...

Gràcies Rafel.
La podriem ballar disfressats d'emoticones, no?